Dodání zboží
Pokud je prodávajícímu něco nejasné, má právo Vás kontaktovat prostřednictvím poskytnutých údajů. Proto je v zájmu kupujícího zadávat tyto údaje pravdivě, přesně a kompletně.Termín dodání zboží závisí na druhu objednaného zboží.Na detailu každého výborku se zobrazuje textová informace o dostupnosti.Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřit kupní smlouvu (např. s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily kupní smlouvu (včetně podmínek obchodu), apod.).
Dodavatel si vyhrazuje právo zvolit dopravu dle objednaného druhu zboží (váha, množství apod.) Cena za přepravu je vypočítána dle ceníku použitého přepravce.
Dobírka do jiných zemí není možná.
Příjemce zboží by měl ve vlastním zájmu překontrolovat, že je obal neporušený a zásilka nenese znaky poškození. Při přejímce nekontroluje obsah zásilky a nevyžaduje se účast posádky vozidla. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
Případné poškození se ohlašuje prodávajícímu nebi i přepravci ideálně ve lhůtě do 3 dnů od doručení zásilky. Pokud příjemce provede kontrolu nepoškozenosti obsahu až po odjezdu přepravní služby, případně poškození ohlásí provozovateli e-shopu nebo i přepravci ideálně ve lhůtě do 3 dnů od doručení zásilky.
Příjemce má nárok si zboží prohlédnout a vyzkoušet obdobně jako v kamenném obchodě, aniž by mu zanikla možnost vrátit zboží bez udání důvodů zpět prodávajícímu.
Záruční lhůta na zakoupené zboží začíná běžet okamžikem převzetí zboží kupujícímu.
Kupující obdrží daňový doklad k zakoupenému zboží při převzetí zboží, pokud si jej převezme osobně nebo bude přiložen u zboží v případě doručení třetí osobou.
Tento doklad slouží současně jako záruční list k zakoupenému zboží a splňuje veškeré zákonem definované náležitosti - a to jak obsahové, podle zákona č. 235/2004 Sb. § 28, od dani z přidané hodnoty, tak formální podle zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, včetně uvedení elektronického podpisu.
Pokud je kupující právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání, vztahují se na smluvní vztah pordávajícího a tohoto kupujícího některá odlišná ustanovení, popsané níže:
- Zakoupené zboží není možné vrátit bez udání důvodu
- V případě stornování rezervované objednávky nebo vrácení zboží, může prodávajíci od kupujícho požadovat úhradu stornopoplatku do výše 10% celkové kupní ceny zboží z objednávky. Pokud bude vrácené zboží poškozeno, dodvatel posoudí míru poškození a objednatel souhlasí s tím, že tyto náklady budou odečteny z vrácené částky.
- Z části "Práva z vadného plnění" je vyloučena informace "Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí".
- V případě oprávněné reklamace nemá kupující právo na náhradu dopravného.